E-mailmarketing is een van de oudste vormen van digitale marketing die nog steeds zeer modern en vruchtbaar is. Marketeers gebruiken e-mails om relaties met hun potentiële en bestaande klanten te ontwikkelen die hen helpen leads te genereren en hun conversies te garanderen.

E-mailmarketing omvat de beste manieren om diepere relaties met een breder publiek tot stand te brengen door middel van relatiemarketing voor de nominale kosten dan uw totale uitgaven aan traditionele media. Via e-mails kun je 6 keer doorklikken dan tweets. De digitale wereld bevat 3 keer meer e-mailaccounts in vergelijking met Facebook en Twitter gecombineerd.

Doelen van een e-mailmarketingcampagne zijn:

(i) Nieuwe aanmeldingen genereren voor specifieke producten en services

(ii) Nieuwe en krachtige leads creëren voor uw verkoopteam

(iii) Op een resultaatgerichte manier meer bezoekers voor uw evenement targeten

(iv) Meer leads converteren voor uw doel

E-mailmarketing is aan te raden voor alle soorten bedrijven, omdat het zeer kosteneffectief is en wordt beschouwd als de beste soorten digitale marketing die voor de beste conversies zorgen.

nextchapter.agency

https://www.nextchapter.agency/